Numere Scurte
Orice program de marketing mobil trebuie sa functioneze in conjunctura cu un numar scurt. Procesul de inregistrare si activare a unui numar scurt la operatorii de telefonie mobila este complex si consumator de timp. Din acest motiv WhoSMS ofera acest serviciu ca parte integrata in platforma online.
Numerele scurte sunt numere de 4 cifre (ex. 1868) care pot primi mesaje text (SMS-uri) la fel ca numerele normale de 10 cifre. Numai ca sunt mult mai usor de retinut si sunt compatibile cu toti operatorii de telefonie mobila (Cosmote, Orange, Vodafone, Zapp).
Pentru ca o campanie de marketing mobil sa functioneze trebuie sa colectezi numerele de telefon ale potentialilor tai clienti precum si a celor deja existenti. Cea mai eficienta modalitate de a face acest lucru este cu ajutorul unui numar scurt cu tarif normal.
Iti alegi un cuvant cheie care se identifica cu afacerea ta (ex. FASTFOOD, LUXURYSALON, BESTFITNESS, etc.) si incepi sa interactionezi cu clientii tai. Atunci cand acestia iti vad anunturile publicitare ei pot trimite un SMS catre un numar scurt. In continutul mesajului vor pune cuvantul tau cheie ("FASTFOOD", "LUXURYSALON", "BESTFITNESS", etc).
Dupa trimiterea mesajului ei vor primi inapoi un mesaj de confirmare ca s-au inscris in programul tau de marketing mobil. Pot primi de asemenea un mesaj-raspuns care ar include un cupon de discount sau un cupon castigator. In acelasi timp, numarul de telefon al clientului este adaugat si stocat in baza ta de date pentru a-i trimite in viitor si alte promotii, oferte, noutati.
Cum poti face oamenii sa trimita mesaj de inscriere in programul tau de marketing mobil?
Este destul de simplu: oamenii sunt motivati de reduceri, cupoane si lucruri GRATUITE. Asa ca ofera o bautura sau un aperitiv gratuit, un discount de reducere, etc daca trimit un mesaj cu cuvantul tau cheie la numarul scurt 1868. Vor trebui apoi sa arate mesajul text pentru a se bucura de premiu.
Un salon de infrumusetare/frizerie ofera o reducere la tunsoare.
O sala de fitness ofera o reducere la abonament.
Un restaurant ofera un desert gratuit.
"Trimite LUXURYSALON la 1868 pentru a primi un cupon de 15% reducere la urmatoarea tunsoare."
"Trimite BESTFITNESS la 1868 pentru a beneficia de o reducere de 10% la abonament."
"Trimite RESTAURANT la 1868 si primesti un desert gratuit la urmatoarea comanda."
Colectare numere de telefon Creeaza o baza de date cu clienti dispusi sa primeasca mesaje din partea ta in cadrul campaniei tale de marketing mobil. |
Sondaje
Cere-le clientilor tai opinia despre serviciile si produsele oferite, etc. |
Concursuri Foloseste un numar scurt pentru a initia concursuri cu premii. | Autoresponder Iti setezi un mesaj standard care sa fie trimis inapoi clientului. |
Live update Clientii pot afla cine canta in localul tau, sau care este actuala oferta speciala. | API personalizat Lasa programatorii nostri sa dezvolte ceva personalizat pentru afacerea ta. |
Numerele scurte pot fi folosite in conjunctura cu campanii SMS ca solutii de marketing mobil pentru urmatoarele domenii:
Un magazin ar putea oferi reduceri celor ce se aboneaza la programul de marketing mobil. Apoi sunt trimise catre acestia la intervale regulate mesaje de marketing despre produse noi, lichidari de stoc, sau alte oferte.
Acest lucru duce la o crestere semnificativa a vanzarilor. De asemenea, intareste loialitatea clientilor si incurajeaza cumparaturile repetate.Citeste mai mult
Folosind diferite forme de publicitate si alaturi de cea din interiorul localului, un restaurant poate incepe sa ofere reduceri pentru clientii care trimit un mesaj si subscriu la programul de marketing mobil. Odata ce mesajul este primit, proprietarul restaurantului poate incepe sa trimita catre abonatii sai oferte speciale pentru micul dejun, cina, cupoane de reducere si o varietate de oferte ispititoare.
Acest lucru duce la cresterea imediata a vanzarilor in perioadele fara clienti.Citeste mai mult
Prin plasarea unor mici semne in fiecare camera, lanturile hoteliere pot beneficia oferind oaspetilor existenti o reducere de 10% la urmatoarea cazare ca o modalitate de a spune "Multumesc" pentru alegerea hotelului lor. O alta metoda populara este de a cere oaspetilor sa se alature clubului VIP al hotelului. Odata ce s-au alaturat, oaspetii pot beneficia de oferte speciale, pachete turistice, mese gratuite, bilete la evenimente locale si alte beneficii speciale.
Lanturile hoteliere se vor bucura de o crestere instantanee a numarului de clienti si a loialitatii acestora. Citeste mai mult
Tinerii sunt mereu in cautarea celui mai tare loc de distractie. Marketingul prin SMS este cea mai usoara si eficienta modalitate de a "imprastia vorba" si a-ti transforma clubul intr-un centru de distractie. Clubberii pot citi mesajul trimis de tine chiar in timp ce se afla in alt club, oferindu-le astfel lor si grupului de prieteni un stimulent de a parasi clubul in care se afla si sa vina in clubul tau.
Acest lucru duce la o crestere a clientilor ce intra pe usa localului tau si la fidelizarea acestora Citeste mai mult